KOMUNIKAT #1 – ZMIANA MIEJSCA STARTU

Zmieniamy miejsce startu, mety i biura zawodów (rejestracja przedstartowa, wydawanie pakietów). Wszystko to „przesuwamy” jakieś 100 metrów w bok na teren przy boisku sportowym Orlik. Ulica pozostaje bez zmian, bo to nadal jest ul. Dolna :) W załączeniu mapki!

 

KOMUNIKAT #2 – ZMIANA PRZEBIEGU TRASY

Z przyczyn niezależnych od nas musieliśmy zmodyfikować trasę! Marszruta zyskuje nowy przebieg za Wielką Sową, a dokładniej od Jeleniej Polany.

Uczestnicy NIE PÓJDĄ stąd do Walimia i dalej w kierunku Rozdroża pod Moszną, a następnie w kierunku Jedlińskiej Kopy i Jedlinki

Uczestnicy od Jeleniej Polany cofną się w kierunku Przełęczy Sokolej, wejdą na szczyt Sokół i dalej przez Rozdroże pod Sokołem i Grządki dotrą do Przełęczy Marcowej skąd Doliną Marcową zejdą do mety w Głuszycy

Poniżej zamieszczamy mapkę z nowym przebiegiem trasy!

https://mapa-turystyczna.pl/track/da7a1a2c

 

KOMUNIKAT #3 – NOCLEGI

Informujemy, że uczestnicy „Żylety” będą mogli skorzystać z noclegu z 27 (sobota) na 28 (niedziela) sierpnia :) Poniżej informacje na temat noclegów:

🟢nocleg w warunkach turystycznych, tzw. „gleba” w salach zbiorowych – śpiwory i maty we własnym zakresie

🟢miejsce noclegu to Szkoła Podstawowa nr 3 w Głuszycy (ul. Kolejowa 8) – około 200-300 metrów od miejsca startu/mety

🟢opłata za nocleg – 25 zł – pobierana przez Szkołę podczas rejestracji przedstartowej (odbiór pakietów) na wydzielonym stanowisku

🟢na nocleg obowiązują zapisy drogą mailową – zgłoszenia należy wysyłać na adres zyleta2022@gmail.com. W tytule widomości prosimy wpisać „Nocleg Żyleta”, a w treści wiadomości swoje imię i nazwisko. Istnieje możliwość zgłoszenia większej ilości osób.

🟢ILOŚĆ MIEJSC NOCLEGOWYCH OGRANICZONA! PROSIMY O PRZEMYŚLANE REZERWOWANIE MIEJSC!

 

KOMUNIKAT #4 – OFICJALNY PARKING

Oficjalny niestrzeżony parking dla uczestników „Żylety” znajdować się będzie w miejscu Centrum Przesiadkowego w Głuszycy.

➡️ uczestników, którzy przyjadą do nas dzień wcześniej, prosimy o pozostawienie swoich pojazdów przy obiektach noclegowych

➡️ orientacyjne odległości z oficjalnego parkingu: market Dino – 220 m, Szkoła Podstawowa nr 3 (miejsce noclegów po wydarzeniu) – 350 m, Start/meta wydarzenia – 750 m

➡️ pinezka z oznaczeniem miejsca parkingu na mapach Google:

https://www.google.pl/maps/place/Centrum+Przesiadkowe+G%C5%82uszyca/@50.6864954,16.3649103,16z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x470e451a12e68563:0x33eb60b25279708a!2sCentrum+Przesiadkowe+G%C5%82uszyca!8m2!3d50.6871292!4d16.3644674!3m4!1s0x470e451a12e68563:0x33eb60b25279708a!8m2!3d50.6871292!4d16.3644674

 

 KOMUNIKAT #5 – OŚWIADCZENIA

✅jak co roku prosimy o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie oświadczenia

✅wypełnione oświadczenie składamy w biurze imprezy podczas rejestracji przedstartowej (odbiór pakietów)

✅na starcie będzie dostępna pewna ilość egzemplarzy oświadczeń dla zapominalskich, jednak dla wszystkich nie starczy! A bez oświadczenia nie puścimy na trasę :)

✅link do pobrania oświadczenia: https://we.tl/t-0OefCtyOUl

✅link będzie aktywny przez tydzień od teraz – nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę! :)

Ps. Link działa na 100%, więc jeśli macie problem z pobraniem oświadczenia, spróbujcie zrobić to na innym urządzeniu

 

 KOMUNIKAT #6 – Punkt Żywieniowy

Przypominamy, że by skorzystać z posiłku na Punkcie Żywieniowym, potrzebne będzie własne naczynie i niezbędnik turystyczny (zawsze pojawia się w komentarzach pytanie, co to jest niezbędnik – to albo połączone ze sobą sztućce, albo dwustronny łyżko-widelec) lub po prostu zwykła łyżka! Własna micha = kubek turystyczny lub składana miska sylikonowa lub pojemnik plastykowy wielokrotnego użytku lub co tam sobie wymyślicie 🙂 Staramy się pielęgnować nasze postanowienie i minimalizować ilość śmieci generowanych za sprawą naszego wydarzenia.

✅ Punkt Żywieniowy zlokalizowany będzie na około 42 km trasy

✅ Punkt Żywieniowy otwarty będzie od godz. 2:00 do godz. 10:00

✅ na PŻ wydawany będzie gorący posiłek (zupa), gorące napoje (kawa, herbata), woda

✅ dostępna będzie opcja wege (też zupa)

 

KOMUNIKAT #7 – Wyposażenie obowiązkowe + zalecane

Przypominamy o obowiązkowym wyposażeniu, które będzie weryfikowane podczas rejestracji przedstartowej

🆗 latarka czołowa (zalecana) lub inne źródło światła z zapasem baterii

🆗 apteczka pierwszej pomocy, a w niej: bandaż elastyczny, plastry z opatrunkiem, folia NRC, chusta trójkątna, gaziki nasączone/ płyn do dezynfekcji oraz inne wedle uznania

🆗dokument potwierdzający tożsamość

🆗sprawny i naładowany telefon

🆗aplikacja RATUNEK zainstalowana na telefonie

Wśród wyposażenia zalecanego znajdują się: kijki trekkingowe, skarpetki na zmianę (2-3 pary), coś od zimna (szczególnie jeśli planujemy iść wolniej i częściej się zatrzymywać), coś od deszczu i wiatru, nakrycie głowy (cienka czapka z materiału lub czapka z daszkiem), gotówka (około 50-100 zł w razie potrzeby skorzystania z obiektów gastro/ taksówki/ komunikacji zbiorowej), powerbank, zapas płynów i prowiantu

 

KOMUNIKAT #8 – Punkty Kontrolne i karty startowe

Jak co roku na trasie zlokalizowane będą Punkty Kontrolne z sędziami. Od kilku edycji nie podajemy lokalizacji tych punktów, co ma związek z licznymi próbami skracania trasy. Poniżej znajdziecie informacje na temat Punktów Kontrolnych.

✅z Punktów Kontrolnych (PK) należy zbierać potwierdzenia w postaci pieczątek. Pieczątki wbijamy na karty startowe, które znajdziecie w pakietach startowych

✅komplet pieczątek na karcie jest potwierdzeniem pokonania całej trasy. Tylko komplet pieczątek upoważnia do otrzymania certyfikatu ukończenia oraz medalu

✅ na trasie znajdować będzie się 6 PK, które będą ustawione w różnych odległościach od siebie – od kilku do kilkunastu kilometrów

✅ Punkt Żywieniowy jest jednocześnie PK. Posiłek na PŻ wydawany będzie po okazaniu karty startowej

✅ na PK oprócz pieczątek będą także małe bufety z przekąskami (w zależności od punktu: ciastka, bakalie, owoce)

✅ na PK będzie można uzupełniać płyny. Na wszystkich PK dostępna będzie woda. Na dwóch PK dodatkowo dostępny będzie wrzątek, a na jednym kawa i herbata

 

KOMUNIKAT #9 – harmonogram, punkt gastro na starcie/mecie, depozyt
Dla zachowania jasności zbieramy wszystkie terminy z regulaminu oraz pozostałych komunikatów w jednym miejscu
HARMONOGRAM
Piątek
15:00 – 19:30 – rejestracja przedstartowa (odbiór pakietów)
19:30 – odprawa przedstartowa, przemowy
20:00 – rozpoczęcie limitu czasowego na pokonanie trasy, oficjalne rozpoczęcie imprezy
Sobota
02:00 – otwarcie Punktu Żywieniowego
10:00 – zamknięcie Punktu Żywieniowego
19:00 – upłynięcie limitu czasowego na pokonanie trasy, oficjalne zakończenie imprezy
19:00 – losowanie nagród wśród uczestników
PUNKT GASTRO NA STARCIE/ MECIE
Na starcie i mecie funkcjonować będzie punkt gastronomiczny, gdzie będzie można kupić coś do jedzenia i picia . W piątek punkt będzie otwarty w godz. 15:00 – 20:00. W sobotę punkt będzie otwarty w godz. 12:00 – 19:00.
DEPOZYT
Podczas rejestracji przedstartowej działać będzie depozyt, gdzie osoby przyjezdne będą mogły złożyć swoje rzeczy na przechowanie.
KOMUNIKAT #10 – numer WYCOF, zejście z trasy
Pamiętajcie, że w momencie zejścia z trasy i rezygnacji z dalszego uczestnictwa w „Żylecie”, należy nas o tym poinformować. Na numerach startowych, które znajdziecie w pakietach, znajdować będzie się numer telefonu. W przypadku rezygnacji prosimy o wysłanie na ten numer SMSa i wpisanie w treści swojego numeru startowego. Serio, potraktujcie to poważnie! Niespełnienie tego warunku może skutkować wszczęciem akcji poszukiwawczej!